۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۲۵۴۸۴
معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز خبر داد؛

اعزام مبلغان مدرسه در قالب طرح معراج| راه اندازی بخش رسانه‌ای

اعزام مبلغان مدرسه در قالب طرح معراج| راه اندازی بخش رسانه‌ای
حجت الاسلام علوانی از اعزام مبلغان مدرسه علمیه المهدی در قالب طرح معراج به مدارس آموزش و پروش مختلف خبر داد.
حجت الاسلام علی علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام مبلغ و مبلغه در قالب طرح معراج به مدارس دخترانه و پسرانه مناطق تحت فعالیت حوزه خبر داد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز بیان داشت: حدود ۷۰ مبلغ و مبلغه از هفته آینده در مدارس به صورت رسمی و مستمر فعالیت‌ها را از سر خواهند گرفت هر چند که از اول مهرماه این طرح پیگیری شد، اما به خاطر همزمانی با ایام اربعین و فعالیت‌های تبلیغی طلاب به صورت جدی پیگیری نشد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مبلغان برادر بنابر مقتضیات حوزه و کلاس‌های درسی، هفته‌ای دو روز در مدارس آموزش و پرورش حضور پیدا می‌کنند، اما خواهران مبلغه روزانه و در قالب طرح جهادی در مدارس دخترانه حضور دارند.

حجت الاسلام علوانی ادامه داد: افزون بر طرح معراج، دومین دوره نقد وهابیت (طرح مقدماتی نقد وهابیت) برای طلاب و با حضور ۱۱ طلبه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نخستین دوره نقد وهابیت در تابستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: بخش رسانه‌ای مدرسه المهدی (عج) اهواز زیر نظر معاونت تبلیغ راه اندازی شد تا تعامل بهتر و بیشتری با رسانه‌ها در راستای انعکاس اخبار صورت بگیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات